ارتباط با ایمیل

info@Yektaafrooz.com

گواهی نامه ها و افتخارات

گواهینامه ها و افتخارات شرکتی

از نکات حائز اهمیت در مورد یک مجموعه تولیدی و محصولات آن، داشتن استاندار و گواهینامه های ایزو می باشد؛استانداردهای بین المللی و گواهینامه های ایزو این اطمینان را برای مصرف کنندگان محترم حاصل می کنند که تمامی محصولات و خدمات بصورت ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت خوب ارائه می شوند.
صنایع روشنایی یکتا افروز مفتخر است که توانسته استاندارد ملی ایران همچنین؛ ایزو ۹۰۰۱ مربوط به سیستم مدیریت کیفیت، ایزو ۴۵۰۰۱ مربوط به سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، ایزو ۱۴۰۰۱ مربوط به سیستم مدیریت زیست محیطی و استاندارد بین المللی CE که سیستمی است پذیرفته شده جهت حصول اطمینان از کیفیت، ایمنی، و رعایت الزامات ایمنی را کسب کند.

فعالیت های مجموعه

از ابتدای شروع به کار مجموعه بزرگ یکتا افروز، همواره توجه به مسایل اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی ، مورد توجه خاص این مجموعه بوده است و تمام قد برای اعتلای جامعه ایرانی و سلامت کشور عزیزمان ایران در تلاش هستیم .
از جمله کمک های انسان دوستانه بهزیستی و هلال احمر و همینطور کمک ها ، حمایت ها و اسپانسری تیم های هندبال استان البرز در جهت رشد و سلامت نوجوانان و جوانان عزیز این مرز و بوم را سرلوحه اهداف خود قرار دادیم تا بتوانیم آینده ای روشن برای فررندان ایران بسازیم.
در اینجا نمونه هایی از افتخارات ، لوح های سپاس ، تقدیر و یادبودهای مجموعه یکتا افروز را گرد آوری کرده ایم.